Mirror

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1997. Már. 14., P, 17:21:42 CET

Sziasztok FreeBSD-fan-ek!

Ugy nez ki, hogy lassan sikerul magunkat www.hu.freebsd.org-kent
beregisztraltatni a freefall-on, de addig is ketnapi frissitessel
megtalaljatok a teljes www.freebsd.org mirrorjat a

http://mm.iit.uni-miskolc.hu/FreeBSD

cimen. (18.00 utan gyorsabb, mert vannak nalunk kislanyok, akik nagyon
erdeklik a nagykozonseget, es meglehetosen terhelik a vonalat.)
De van egy teljes 2.1.7-RELEASE mirrorunk is:

ftp://ftp.iit.uni-miskolc.hu/pub/FreeBSD-2.1.7

(Ezt mar nagyon regen meg kellett volna irnom, de azt hittem, hogy majd
dicsekedhetem hogy beregisztraltak minket, de mostanaban nagyon el vannak
foglalva az uj release-ekkel a fiuk.)

Esetleg, ha erdekel valakit es kozel van van egy apache mirrorunk is
(meg meg jo par ezenkivul az mm-en):
http://mm.iit.uni-miskolc.hu/apache

--rutz