LOGIN_CAP

Gabor Dolla agdolla at telnet.datanet.hu
1997. Júl. 31., Cs, 11:23:32 CEST

Hali

cvsup-al elkezdtem frissiteni az egyik freebsd-t
majd a /usr/src-ben csinaltam egy 'make depend' -t
es egy par proginal (ftpd, rshd, login, passwd, su, limits, inetd)
keres egy bizonyos LOGIN_CAP-nak kello headert.
a dolog konnyen orvosolhato, mindegyik Makefile-jaba beirtam, hogy
-I/usr/src/lib/libutil aztan csont nelkul le is ment a make depend,
kerdesem az:
mi a fene ez a LOGIN_CAP ???????

masik, hogy a make depend, make clean utan a /usr/src-ben
kiadott 'make world' elindit egy mtree nevu programot, ami azt mondja,
hogy
'unknown group mail' ami OK, nincs mail group, de ez miert faj neki ??

Gabor