az en nagy banatom!

CSER TAMAS CSER at neu2.njszki.hu
1997. Jan. 10., P, 11:27:57 CET

a help alapjan
lekertem a freebsd lista fajljegyzeket,majd kiadtam a

GET  <listanev> <filenev>  parancsot
szinten a help szerint,de azt nem ertette.

Most vagy a help hibas , vagy a MAJORDOMO-t nem igy kell buzeralni ?!

linuxos oprenszer reszeinek a letolteserol  a HELP-ben nincs
szo. Ha mar a lista sem tud lejonni a help szerint, akkor
ki tud segiteni????

sajnos ftp,http nem all rendelkezesemre.

koszi
Tamas