cd-rom

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1997. Dec. 19., P, 11:29:59 CET

On Thu, Dec 18, MISKEY Sandor wrote:
> Sziasztok!
>
> Szeretnek egy cd-t irni az ftp.fsz.bme.hu alapjan.
> A kerdesem az, hogy van e valami megkotes a konyvtarst-struktura
> tekinteteben. Olyasmire gondolok mint RedHat Linux-nal a cd gyokereben
> kell lenni egy RedHat konyvtarnak...
> Amiket elhoztam:
> 2.2.5-RELEASE/
A CD gyokerenek igy kell kineznie, mint ennek a directorynak.

> 2.2.x-stuff/
Ezekre van link (ha jol tudom a 2.2.5-R.-bol). Ezeket is be kell(lehet) tenni.

> packages-2.2.5/
mint /packages

> FreeBSD-current/ports (ebbol nem mindent)
Van a releasenek is ports gyujtemenye, de akkor ezt a /ports ala

> FreeBSD-current/doc
/doc

> Kellhet meg valami?
Persze XF86331 - ez is ott van valahol. -> /XF86331
Es a tools -> /tools

Ennyi.

--

--rutz