FreeBSD question

Dani dani at mail.datanet.hu
1996. Sze. 14., Szo, 10:29:22 CEST

Hali Mindenkinek !

A haverom kuldott egy FreeBSD-t Kanadabol.
En meg soha nem installaltam ilyesmit, es eleg nehezen boldogultam vele.
De feltettem es mukodott is.
Ezalatt azt ertem, hogy volt egy cursor, ahova ha parancsot irogattam, akkor
elfogatta.
Irtam bele egy ket cgi scriptet, de nem komolyakat. Ezek is mukodtek.
De nem tudtam elinditani az Xwindows-t, meg semmilyen modon nem tudtam feleleszteni a
modemes kapcsolatot a szolgaltatommal.
Nem tudom, hogy mit kellene maskeppen csinalnom, de sokat probalkoztam es mar regen
letettem a dologrol, amikor letrejott ez a levelezesi lista.

Most csak annit kernek, hogy valaki mondja el, hogy mit kell az Xwin installhoz csinalni.
En talaltam valami install feleseget, ami mindenfele parametert beallittatott velem,
de valami vga kartya problema miatt nem akart megsem beindulni.

Most sajna nincs lemezkapacitasom, hogy ezt felinstallaljam, de majd megprobalok
szerezni egy winchit hozza.
(mekkora kellene legyen, hogy az xwindows is rendesen mukodjon?)

koszonettel:

Dani