magyaritas

Czanik Peter czanik at fang.fa.gau.hu
1996. Sze. 9., H, 12:52:52 CEST

Hi,
	Vegre volt egy szusszanasnyi idom (amikor nem keresek $$$-t...),
es kiprobaltam az ekezeteket. Ment az install, 5 perc alatt vegeztem az
egesszel. Eredmeny: gyonyoru ekezetes pico, de pl. a pine barmilyen
ekezetes betut [Unknown command] felirattal visszautasit. A lynx alatt
tovabbra is erdekes betuk jelennek meg. Megnezem, hogy html szerkesztesnel
mennyire hasznalhato (idaig ezert nem firssitettem a magyar lapokat.)
Bye,
	Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/