meg valami

Dani dani at mail.datanet.hu
1996. Okt. 4., P, 07:33:04 CEST

Sziasztok!

Elfelejtettem az elozo levelemhez hozzairni, hogy amikor felinstallaltam,
- annak ellenere, hogy kertem a boot managert - levette az elso (w95) diskrol
az aktiv flag-et es ezert nem tudott boot-olni. A boot managert, meg nem
is jeleniti meg az indulaskor, csak azt irja, hogy: "PRESS A KEY TO REBOOT"
erre bebootolok W95 lemezzel, es fdisk-kel rateszem az aktiv flag-et az elso
Winchire es mar megy is a W95, de a FreeBSD-t nem tudom inditani.

Mit ronthattam el?
Pedig ratettem a set bootable flag-et a FreeBSD install kozben a 329MB-os winchire,
Krealtam neki particiot is....

De nem mukodott...

Vajon miert?

Koszi: