install problema

Dani dani at mail.datanet.hu
1996. Okt. 3., Cs, 22:37:29 CEST

Sziasztok!

Vegre sikerult eljutnom arra a pontra, hogy van szabad hely a FreeBSD szamara.
Nekem a 2.1-es valtozat van meg.

Legyartottam az atapi lemezt, es rendesen be is boot-oltam vele.

Van egy 1,3Gb-os winchim az elso helyen 900- es 400MB-ra particionalva.
Ezt teljesen a W95 hasznalja.

Ezen kivul van meg egy 329MB-os maxtor, es egy 245 MB-osIBM.

Amikor az X-Developers valtozatot akartam installalni nem fert fel.

Hogyan osszam el a SWAP /VAR /USR es a ROOT kozott a teruletet?
Lehet olyat csinalni, hogy a ket winchit egynek lassa?
(mint a Novell-nel a kotetek osszevonasa)

Surgos a dolog, mert a hetvegen leprobalnam, ha kapnek erdemi valaszt.

Az lenne a legszuperebb, ha valaki tudna nekem szemelyesen is segiteni.
Mar majdnem fel eve megvan ez a CD, de nem sikerult belole semmit sem
kihoznom. (csak azert batorkodtam ujra elovenni, mert ez a lista beindult)

A celom, hogy az XWindows fusson rajta es menjen az internet is.(mail es www)

Nagyon varom a segitsegeteket:

Dani