[BSD] crontab gond

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2017. Feb. 3., P, 16:34:38 CET

Most szólok, hogy uzsolt javaslata csak bizonyos fokú óvatossággal
használható. Helyől javasolnám a man 5 crontab -ot én is, különös
tekintettel a %-jel crontab-on belüli speciális funkciójára :-)

Szóval mindezt pont úgy kell, ahogy ő leírta, kivéve, hogy kijavítjuk
az elgépelést (szóköz és +-jel felcserélése) és eltakarjuk a %-ot a
*cron* elől a

date +\%d\%m\%y

formával. (Én mondjuk YearMonthDay-t jobb szeretek használni, de ez már
egyéni preferencia kérdése.) Minden egyéb maradhat úgy, ahogy írta.

Zahy