[BSD] crontab gond

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2017. Feb. 2., Cs, 22:29:05 CET

On Thu, Feb 02, 2017 at 07:19:55PM +0100, gabor at zahemszky.hu wrote:
> Bocs, semmilyen infó nincs a rendszerről az aláírásodban, de
> lényegtelen.
> Átlagos shellben nincs TODAY nevű shell változó, ez a gond. Futtass egy
> olyan cron scriptet, amiben egy env parancsot futtatsz, a megkapott
> levélben látni fogod, hogy milyen környezeti változók vannak a futáskor.
> (Tippem szerint a login shelledben azért látsz valamilyen értéket, mert
> valami /etc/profile vagy ~/.profile létrehozza.)
>
> Zahy

Koszonom, Zahy!

Igen, anno megneztem es nem talaltam ilyen shell valtozot. Ezert hoztam
letre az /etc/csh.cshrc allomanyban:

setenv TODAY	`date+ "%d%m%y"`

Ezek szerint a cron script nem latja. Kiprobalom az env paranccsal, ahogy
irtad. Csak megoldhato valahogy az ohaj...

Istvan

--
This mail was sent by Mutt-1.7.2,
FreeBSD 11.0-RELEASE-p7, GENERIC i386