[BSD] C++11 fejlesztes OpenBSD alatt

Bukuli Norbert bukuli.norbert at gmail.com
2016. Már. 25., P, 08:20:50 CET

# pkg_add libstdc++

quirks-2.114 signed on 2015-08-09T11:57:52Z
libstdc++-4.8.4p2: ok

$ clang++ -std=c++11 -stdlib=libstdc++ -o cpp11 cpp11.cpp
cpp11.cpp:1:10: fatal error: 'array' file not found
#include <array>
         ^
1 error generated.

# pkg_info -L libstdc++ | grep include

#

Szoval az STL C++11-es header fajljai meg mindig hianyoznak.

C++14: Termeszetesen igazad van, nem konkreten a C++11-re, hanem barmilyen
modern C++ szabvany megvalositasra lenne igenyem.

Üdvözlettel:
Bukuli Norbert

--------- következő rész ---------