[BSD] C++11 fejlesztes OpenBSD alatt

Bukuli Norbert bukuli.norbert at gmail.com
2016. Már. 25., P, 07:49:38 CET

Koszonom mindenkinek az eszreveteleit.

Nem akartam tul hosszu levelekkel terhelni a listat, de sajnos nem volt
elegge egyertelmu, amit irtam.

Mellekeletem egy leirast amiben reszletezem a problemamat. Ha sikerult
elolvasni a dokumentumot, talan mar ertheto lesz a kovetkezo kerdes:

Van-e az OpenBSD _csomagjai_ kozt olyan, amely tartalmazza a C++11-ben
bemutatott STL kiterjeszteseket (pl array, mutex) binarisan (*.so, *.a) es
fejlec formajaban is?