[BSD] Bináris Linux kompatibilitás

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2016. Júl. 24., V, 20:19:36 CEST

> Nem tudom mennyire friss még a
> https://www.freebsd.org/doc/hu/books/handbook/linuxemu-lbc-install.html
> leírás?! Az ottaniak szerint csináltam a feladatokat és a
> betöltöődés megy viszont
> a  könyvtárak telepítése a linux_base porttal résznél ha
> beütöm a # cd /usr/ports/emulators/linux_base-f10 akkor No such file
> or directory a terminál válasza.

Föl van egyáltalán rakva a ports-fa? Nálam (up-to-date 10.3 up-to-date
ports-sal)
van linux_base-f10 is és linux_base-c6. Amúgy az f10 végű az a Fedora 10
(asszem bitangul elavult), míg a c6 végű az CentOS6-os (még 2020-ig
támogatott) futtatókörnyezetet adna. Szóval ha egyáltalán, akkor inkább
az utóbbival érdemes kikezdeni. (Ráadásul szerintem jobban jársz, ha nem
ports-ból, hanem bináris csomagból teszed fel azt, amit egyáltalán
lehet. "pkg install linux_base-c6" stílusban.)

> Van ez a sousleek program ami linuxos (és wines) azt letöltöttem
> innen: http://www.slsknet.org/news/
> Ezek után, hogy kell futtatni?

Hát erre majd válaszol az, aki tudja mi ez. És fel is tette :-(

Zahy