[BSD] vinum vagy lvm

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2016. Júl. 19., K, 22:16:16 CEST

Hello BSD lista,

Hornyak Laszlo vagyok, uj tag a listan, altalaban Linux felhasznalo,
szoftverfejlesztessel foglalkozok. Nem regen kezdtem el BSD rendszerekkel
kozelebbrol ismerkedni, jelenleg hobbikent szoftvert fejlesztek BSD
operacios rendszerekhez.

Az elso erdekes dolog, amibe belefutottam, az az hogy a FreeBSD vinum
storage managerrel jon, OpenBSD es NetBSD viszont LVM-et hasznal. Ez az LVM
ez ugy tunik ugyanaz, mint amit a legtobb linux disztro is hasznal. Meg nem
talaltam hasznalhato osszehasonlitast a kettorol. Van esetleg
tapasztalaltotok gvinum kornyekerol?

Koszi!
--------- következő rész ---------