[BSD] 1. kérdés

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2016. Júl. 12., K, 09:28:21 CEST

> Ahogy olvastam a bsd-ről én a pcbsd változatot láttam jónak nekem így
> elsőre.

Akkor PCBSD.

A rufus azt írja ki nem támogatja ezt a rendszert míg az unetbootin-nal a
> fentebb írt hibákat dobta ki. (Próbáltam a free-bsd képfájokkal is de uaz a
> helyzet)

A rufusnak emlékeim szerint van dd megoldása, tehát bitről bitre felpakolja
a céleszközre ami imaget adsz neki.

A gépem egy régebbi pentium dual 2 gb ram amúgy semmi extra. Dvd-ről még
> nem próbáltam bootolni most nem volt kéznél egy sem.

PCBSDt megnéztem, csak 64 bites verziója van. Régebbi Pentiumot írtál, a
processzorod tud 64 bitet? Ha tud, ezt letöltöd, rufus-szal dd módban
felírod és bebootolsz USBről:

http://download.pcbsd.org/iso/10.3-RELEASE/amd64/PCBSD10.3-RELEASE-03-31-2016-x64-USB.img

Elméletileg mennie kellene. Soha nem próbáltam, de erre lett kitalálva.

Ha a rufus-szal nem jutsz semmire, van a Fujitsu Siemens-nek egy
USBImage.exe programja, amivel bármilyen image felpakolható USB eszközre.
Innen le tudod szedni:

http://support.ts.fujitsu.com/IndexDownload.asp?lng=&SoftwareGUID=B7792DA2-F1D1-4C8D-B8D8-2812F603E52E

Ez egy önkicsomagoló ZIP, például Total Commanderrel kiszedhető a
USBImage.exe program. Azt futtatod, kiválasztod a letöltött .img-t és hajrá.

Üdv,
Zsolt
--------- következő rész ---------