[BSD] DNS Query? lassú - Post Mortem

Péchy Gáspár gpechy at ggg.hu
2015. Sze. 1., K, 11:37:51 CEST

ÉN buktam meg, mert az első volt, hogy összehasonlítottam a "jó" szerver és a "rossz" szerver kényes file-jait, s nem vettem észre azt a nyomorult hessmarkot a "jó" resolv.conf-ban :(

.. ceterum censeo.. de miért nem volt probléma eddig vajh? 2014 decembere óta volt benne a nameserver 127.0.0.1 s csak ~1 hete eredményezi ezt a lassulást ( lokális dns szerver nincs ).