[BSD] 10.1 update (kernel) hiba?

Akos Tamasi akos.tamasi at gmail.com
2015. Jan. 22., Cs, 10:53:26 CET

Sziasztok!

Tegnap volt egy kis időm foglalkozni a géppel és sajnos nem lettem okosabb.
Csináltam egy zpool import export párost, a cache file-t frissítettem, de továbbra sem boot-ol.
A boot logokat felraktam ide, hogy a nálam sokkal tapasztaltabb emberek is rá tudjanak nézni :)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/6115297/rossz_boot.txt
https://dl.dropboxusercontent.com/u/6115297/jo_boot.txt

A rossz boot végén a pendrive-ról elindult a rendszer és a zpool FAULTED állapotban volt és az összes diszk hiányzik a raidz1-0-ból.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/6115297/missing.gif

Este megnéztem, hogy az zpool import -d /dev/gpt zroot helyett a zpool import -d /dev/ zroot mit mutat majd…

---
Ákos