[BSD] Courier-IMAP szívás

Gabor Pali pgj at freebsd.org
2014. Sze. 11., Cs, 18:03:40 CEST

> Mivel csak egy sima ln parancson múlt az egész nem hiszem, hogy ne
> lehetett volna build után automatice futtani.

  Azért nem futott le az ln(1) build után, mert vélhetően egy másik
csomagverzióhoz linkelt magát a csomag.  Ez olyankor adódhat, amikor
nem egyszerre frissíted az összes csomagodat binárisan.

> Két dolgot találtam ki: a) tesztkörnyezet + saját patch, b) poudriere
> használata

  Ha poudriere-rel dolgozol, akkor mindig le tudsz magadnak gyártani
egy olyan konzisztens csomagkészletet, amelyet aztán a `pkg upgrade`
paranccsal problémamentesen tudsz frissítgetni.  Ha nincsenek
nem-default beállításaid, saját patch-eid és nem használsz olyan
portot, amelyhez nem jár csomag, akkor a pkg.freebsd.org-is lehet
közvetlenül használni, hetente egyszer frissül.