[BSD] fejlődés?

Akos Tamasi akos.tamasi at gmail.com
2014. Nov. 27., Cs, 10:24:53 CET

Van olyan szerverem, amit a 7-es óta frissítek és most 10-es verziót fut rajta. Eddig mindig ment minden, igaz a handbook a barátom. A legtöbb problémát pont az jelenti, hogy valamilyen blogger postjából próbálnak meg frissíteni/telepíteni, ami elhasal.
A pkgng-nek vannak előnyei, tényleg néhány másodperc felrakni egy mc-t, de a postfix-et azóta is forgatnom kell, hogy benne legyenek a (számomra alapvető) modulok, úgyhogy így majdnem bonyolultabb számámora, hogy most mit fordítsak és mit rakjak fel a portból. A telepítőtről nem nyiltakozom, mert mindig frissítek, de a zfs hülyesége(im) miatt amúgy is saját scirptet használtam (4k align, zfs on root, stb).

---
Ákos