[BSD] FreeBSD-10.release on G780

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2014. Május. 24., Szo, 11:33:29 CEST

On Fri, May 23, 2014 at 01:00:33PM +0200, Tóth Tibor wrote:
> Helló István! Totál amatőrként írom a következőt, ne kövezzetek meg érte:  :-)-Öregecske, Dell D610-es notimon FBSD 10.0-el gondok voltak az X-el: ha XFCE alatt natív felbontásra raktam a monitort akkor fekete lett a képernyő és csak az egér látszott. (külső, USB-s vinyó)Ctrl + F1 majd vissza az X-re Ctrl + F9-el visszajött a kép és az asztal, de nem tudtam megbuherálni hogy elsőre jó legyen. (32 bites, PCBSD sem megy rajta, az meg lefagy az intel video detektálásnál) -Aztán felraktam az Open-BSD-t és azon elsőre, hibátlanul megy minden... :-) Én így jártam... :-(Sajnos a FreeBSD nem szeretett a gépemen lakni, pedig kezdtem megismerni... :-(Sokkal több a felhasználója, több a dokumentáció rajta, stb de nem tudtam meghekkelni. T.

Szia!

Köszönöm a javaslatot.
Több napja keresek megoldást a vázolt gondra, nem találok rá olyat, ami
nálam is működik. Viszont olyan írást is láttam, ami azt taglalja, hogy
intel illesztő programmal ne is várjak konzolra való visszakapcsolási
lehetőséget. Végső elkeseredésemben írtam a listára, hátha Valaki...
Még megpróbálkozom majd a freebsd-questions listával is, hátha...
Sikertelenség esetén próbálkozom más oprendszerrel. De, bízom!!

Üdv: István
--
Mailer used: Mutt/1.4.2.3.i on OpenBSD 4.9 GENERIC#671 i386 box,
GPG: A0CC7A50 | F191 5396 9D6E 986D 6DCD B00E 730C 695C A0CC 7A50