[BSD] [off] Felesleges hardware elvihető

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2014. Jún. 15., V, 21:37:24 CEST

Helo!

Bocs az offtopicért, de kissé bajban vagyok a $subject-tel... Szóval
belógott kóbor macska 4db 2 hónapos fekete kölke elvihető, oltva,
féregtelenítve, szobatiszták, Érden, vagy akár házhozszállítva is.
Számítógép kartondobozába születtek, kivállóan tudnak FreeBSD-s
számítógépben mászkálni, de a Windows-os gép se okozott nekik gondot,
amíg vissza nem szereltem az oldalát, gondolom egyébb BSD-s vagy linuxos
gépeket is tönkre tudnak tenni. Ezen kívül kivállóan alkalmasak ultimate
firewall/parental control funkciók ellátására is, mert a kábelmodem
tápját is el tudják rágni :)

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>