[BSD] BSD sörözés (2014. június.)

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2014. Jún. 15., V, 21:00:34 CEST

> Hali!
>
> Ha egy alkalommal eljutok és viszek gépet, van rá idő/lehetőség hogy
> segítsen valaki a finomhangolásban?
>  (pl. X config, bluetooth, wifi, mount dolgok..)

Oprendszert is mondj, merugye BSD is van egy rakat :-) Páran szoktunk
ott lenni akik használunk FreeBSD-t, a többit már kevesebben. Ha fenn
van a Handbook, akkor meg lehet csinálni a BT-t, ha nincs HW-gond,
akkor
a wifit is, az X és a mount se tűnik reménytelennek - de ez hasraütés
volt, simát hozhatsz olyan problémát, amivel senki nem tud megbírkózni
:-)

> -Van valaki aki képest volt az ABEVJAVA-t felrakni és használni az
> idei adóbevallásához?

Passz még sose néztem az abevjavát. De tudok olyan bsd-st, aki igen -
de hogy ez idén hogy muzsikált, azt majd leírja ő, ha akarja.

> -Engem nem zavart volna ha a 32 bites PC-BSD megszüntetése után
> kiadnak egy TÉNYLEG használható leírást h egy amatőr is pöpec
> "asztali" gépet varázsolhasson (PBI nélkül), de nem ez történt...!!
> (Mit ne mondjak, most is kiadhatnák a step by step manual-t 32 bites
> FreeBSD-hez...)

Ez mondjuk jó lenne. Így viszont 2014 se lesz a dekstop BSD-k éve

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >