[BSD] BSD sörözés (2014. június.)

Zsolt Udvari udvzsolt at gmail.com
2014. Jún. 15., V, 20:52:50 CEST

Üdv!

Az adóbevallással már elkéstél :)
De amúgy telepíthető, használható, kinyomtatható, beküldhető.
http://hup.hu/node/129460?comments_per_page=9999
http://hup.hu/node/130420?comments_per_page=9999

Lényegében:
- openjdk7 (vagy linux-sun-jre17) telepít
- ÁNYK programot letölt
- "java -jar"-ral telepít

És ennyi.

Az űrlapokat én úgy szoktam, hogy a jar-t letöltöm, és "java -jar"-ral
telepítem.

Zsolt