[BSD] [SPAM] Re: melyik processzek használják a swap-et

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2014. Jan. 8., Sze, 07:32:47 CET

> hello
> startx re nem türténik semmi ez volt az eelsö amit probáltam régebben
> ubuntuztam ott tanultam pár dolgot mikor 21mb os install lemezzel
> kezdtem a telepitést és naggyábol egy netezös gui-s ubuntum lett
> gnommal
> xcfe4 az tetszik azt hogy lehet gyorsan telepiteni?

pkg_add -r xfce

Legyen mar mukodo halozatod

> esetleg valaki tudna dobni egy linket amin xcfe4 l meg van tüzdelve
> ez a telepitö
>
> ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/amd64/ISO-IMAGES/8.4/FreeBSD-8.4-RELEASE-amd64-disc1.iso

Nincs kulon ilyen-plyan grafikus felulettel keszitett telepito,
osszesen az van, amit irtal.
Altalaban a telepito DVD-kre a Gnome es KDE (tobbe-kevesbe) aktualis
valtozatat szoktak csomagolni,
az egyeb csomagok a halozatrol tolthetok le.

Csak egy tipp: amikorra kb keszen leszel a rendszered belovesevel - ez
olyan 2 het szerintem - addigra
hivatalosan is megjelenik a 10.0-RELEASE. Most meg csak kiadas elotti
tesztverziok vannak. Amikor megjelenik,
erdemes lenne ujrakezdened azzal, ket hasznos ujdonsag lesz benne ehhez
a 8.4-hez kepest:

- fajlrendszer ropteben novelese
- az Ubuntuhoz jobban hasonlito csomagkezelese (fenti parancs mar pkg
install xfce lesz pl. kb hetente frissulo repokkal)

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU

Ui: FreeBSD-t kezdonek nehez olvasgatas nelkul hasznalhatora
telepiteni, szoval vedd komolyan az erre vonatkozo RTFM-eket.