[BSD] [SPAM] Re: melyik processzek használják a swap-et

Rieger Dániel foxy at hotmail.hu
2014. Jan. 7., K, 17:38:08 CET

helló mindenkinek szeretném kipróbálni a freebsd-t leszedtem a dvd  ki írtam be is bootol csak nem tudom a hdd (sata) formázni vagy kreálni rá megfelelő partíciót a telepítéshez
ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/i386/ISO-IMAGES/9.2/ ebbe a mappából a dvd képfájlt írtam ki
segítsetek hol rontottam el.