[BSD] fejlődés?

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2014. Dec. 4., Cs, 16:23:25 CET

Helo!

Jut is eszembe erről a fejlődésről:

Én kis kezeimmel ilyen zfs on root-ot szoktam gyártani:

# zfs list
NAME                                 USED  AVAIL  REFER  MOUNTPOINT
zroot                                561M  30.7G   558M  legacy

A 10.1-es telepítő meg ilyet csinált:

# zfs list
NAME                 USED  AVAIL  REFER  MOUNTPOINT
zroot               1.56G  10.0G    96K  none
zroot/ROOT           440M  10.0G    96K  none
zroot/ROOT/default   440M  10.0G   440M  /

Ez esetben nem kell vfs.root.mountfrom a boot.conf-ba, de mást nem
látok. Van ennek valami komolyabb oka is, vagy csak így tetszett
valakinek? A boot.conf-ba úgyis kell zfs_load="YES", sokat nem spóroltak :)