[BSD] gépkikapcs X-ből KMS mellett

Gabor Pali pgj at freebsd.org
2014. Aug. 28., Cs, 10:16:27 CEST

> OK, miután közben rájöttem, h nincs a STABLE-nek külön repo-ja, no meg
> a Makefile is meggyőző, már csak egy értetlenkedésem van: miért írták,
> h a STABLE-ben az WITH_NEW_XORG az alap..

  Azért, mert volt egy olyan commit a portfában [1], amely azzá tette
:-)  A STABLE verziókon (lényegében) továbbra is ugyanazok csomagok,
mint a RELEASE-ek esetében.  A csomagokat mindig a legrégebbi
támogatott RELEASE rendszerhez fordítják (ez jelen esetünkben a 9.1),
így az ágon minden később változat viszi ezeket.  Azonban így, ha
bizonyos OSVERSION felett engedélyeznek beállításokat, azokból így nem
lesz beállítású csomag.  Ezért javasoltam a másodlagos repository-t,
ahol a WITH_NEW_XORG-gal buildeltek mindent.  (Pontosan ennek a
helyzetnek a megoldására.)

[1] https://svnweb.freebsd.org/changeset/ports/351411