[BSD] gépkikapcs X-ből KMS mellett

Zsolt Kúti la.tinca at gmail.com
2014. Aug. 27., Sze, 14:06:19 CEST

>   Akkor ez nem elég friss :-)  KMS-sel a zökkenőmentes VT-re váltáshoz
> a vt(4) támogatására [1] lesz szükséged.  Ez hamarosan (értsd: év
> végére talán) megjelenő 10.1-RELEASE részeként már elérhető lesz,
> addig pedig marad a legfrissebb 10-STABLE használata.
>   X.Org kapcsán pedig a NEW_XORG opció [2] használatával fordított
> portokat javasolnám.  Úgy emlékszem, 10-STABLE ez már az
> alapértelmezett, ha a Ports Collectionből fordítod.  De van egy
> másodlagos pkg(8) repository is [3] belőle.

Igen, itt megtaláltam:
https://groups.google.com/forum/#!topic/fa.freebsd.stable/4hpbRF_F_gM

Végül STABLE lett: 10.1-PRERELEASE
A leírások alapján /boot/loader.conf-ba ment: kern.vty=vt, xorg/xfce
portsból fordítva.

Sajnos a probléma továbbra is fennáll. Minden x-ből kilépés a szokásos
fekete képernyővel végződik, a ház főkapcsolója/reset gombja nem
állítja le rendesen. Mindig félek, h a következő boot már nem fog
sikerülni.

Még mindig kéne valami a működéshez, valami amit nem vettem észre?

Zsolt