[BSD] gépkikapcs X-ből KMS mellett

Kúti Zsolt kuti.zsolt at prolan.hu
2014. Aug. 25., H, 14:36:57 CEST

Feladó: BSD [bsd-bounces at lista.bsd.hu] ; meghatalmazó: Gabor Pali [pgj at FreeBSD.org]

  Nekem egyébként már a KMS mizéria előtt is volt ilyen gondom a
Radeonnal szerelt netbookomon -- ott simán elegendő volt számomra a
power gomb megnyomása.  A rendszer ezt le tudja kezelni értelmesen és
lényegében egy shutdown-t indít el hozzá.

Ezen az új gépen ez sajnos nem megy.
Mint írtam ha az xfce-ben lezárok mindent, kivéve egy terminál ablakot, majd abból shutdown parancsot adok ki, az is megáll a fekete képernyőnél.

Próbáltam a vakon gépelést, az sem tűnik működni.
Ha az x session végén futtatnám a lezárást automatikusan talán az segíthet, bár a fentiek alapján talán az sem. Majd kipróbálom.

Zsolt