[BSD] freebsd 10 install

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2014. Ápr. 6., V, 16:52:08 CEST

On 4/6/2014 4:35 PM, Egerváry Gergely wrote:

> Kisbetűvel http_proxy?
> Nem ismerem a FreeBSD installert, de IMHO ez kisbetűvel szokott lenni.

Eddig nem vettem eszre, hogy barhol szamitana, es a builtin exportok is
nagybetusek, de ettol meg lehet.
Nekem inkabb az a gyanum, hogy a shell-t egyszeruen bezarja, igy
elveszik, amit beleirok, de a bsdinstall-bol nem lehet kilepni sem. Ja,
es csak ftp downloadok vannak a listaban, igy transparent proxy sem jatszik.
Elinditottam livecd-kent, de a man bsdinstall is elesik, mert csak a tbl
es a roff maradt le a cdrol. Exportaltam kis es nagybetuvel is a
proxykat, elinditottam a bsdinstall-t, de az eredmeny ugyanaz.