[BSD] Bluetooth atvitel feltetelei es a folyamat vegrehajtasi modja?

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2013. Sze. 16., H, 08:30:15 CEST

> Sziasztok!
>
> Van egy Nokia mobilom, amiről a jpg-képeket szeretném
> - kábel hiányában - bluetooth-tal átmásolni, ha az alkalmas
> ilyen fajkta átvitelre. A tárgybéli kérdésre várnék segítséget.

Szia!

Mivel szombat dél óta senki nem válaszolt, én ezt úgy értelmezem, hogy
már megint csak nekem vannak ilyen perverzióim, h FreeBSD meg BT.
Szóval
első körben annyit, hogy vedd elő a Handbook-ot, és lépésről-lépésre
kövesd
az ott leírt dolgokat. Nekem anno annak segítségével sikerült
beüzemelnem,
(igaz mivel soha nem volt a családban Nokia, így SE-telefonnal, de pár
különböző darabbal összelőttem). Ha jól rémlik, csomagból/ports-ből
kell
hozzá telepíteni az obexapp nevű parancssori eszközt, a többi adott a
rendszerben. Grafikus toolról nem tudok, bár rémlik, hogy mostanság
abban
mintha lett volna FreeBSD alatt is mozgolódás.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >