[BSD] ufs undelete

Laszlo Danielisz laszlo_danielisz at yahoo.com
2013. Sze. 8., V, 15:04:47 CEST

Ez esetben sajnos torolte :(
Asap kiprobalom az o termekuket: http://www.ufsexplorer.com/
Beszamolok mire mentem.

________________________________
 From: Egerváry Gergely <gergely at egervary.hu>
To: bsd at lista.bsd.hu
Sent: Sunday, September 8, 2013 11:38 AM
Subject: Re: [BSD] ufs undelete

> A backup hdd-t ki kellett vegyem mert szukseg volt ra mashol, a
> crontab-ban viszont benne maradt az rsync ami a --delete parameterrel
> egyutt volt meghivva.
> Sikerult az adatokat tartalamzo directory-t sync-ni a mar nem letezo
> directory-val, igy sajnos mindent letorolt az rsync abbol a
> directory-bol amit a system hdd-n taroltam.

Az rsync --delete opciója a cél könyvtárból töröl csak, tehát ha üres
a cél könyvtár (mert a korábban oda felcsatolt fájlrendszer már nem
érhető el a backup hdd eltávolítása miatt) akkor az rsync-nek a teljes
forrás fát újra kellene tükröznie, ezzel esetlegesen azt a galibát
okozva, hogy betelik a fájlrendszer, de destruktív műveletet (törölést)
nem kellene csinálnia.

Az UFS korrekt undelete megoldására sajnos nincs ötletem.

üdv,
--
Egerváry Gergely

--