[BSD] input pipe

Andras POTOCZKY andras-ml at grendsystem.hu
2013. Sze. 6., P, 12:38:41 CEST

hello

Lenne egy olyan kerdesem, hogy hogyan lehet megvalositani, hogy a
bemeneti adatfolyamom ne fajl legyen?

Probaltam utannanezni, de nem talaltam megoldast.

Egy peldan keresztul:
(csh-n probalkozva a pelda sh-t kezelve bemenetet adok, ami jelenleg
fajl, de ezt szeretnem nem fajlkent)

csh$echo -e "echo 'hello pipe'\nwhoami\ndate" > infile ; sh < infile ;
rm infile

Ez igy mukodik, de jobban tetszene, ha nem kene kiirni, hanem pl ki
tudnam ezt echozni.

Ilyesmire gondolok:
csh$sh < echo -e "echo 'hello pipe'\nwhoami\ndate"

Persze ez igy nem mukodik. Van erre valami megoldas? Nem tragedia ha
nem, csak szebb lenne.

Ez az egesz azert kellene mert egy cli-nek szeretnek elore definialt
valaszokat adni. Ha van fajlom mukodik szepen, de kevesebb sorban meg
tudnam oldani, ha nem kene ehhez fajlt kesziteni.
Csak esztetikai kerdes ugyan, de szeretek ujat tanulni :)

koszi,
Andras