[BSD] pkgng

Zsolt Udvari udvzsolt at gmail.com
2013. Okt. 30., Sze, 19:19:05 CET

Üdv!

Ja, értelek. Akkor már az előbb (és általad is) említett lokális repó
létrehozása lenne egy jó ötlet. Egy gépen lefordítod, és a többi ezt a
lefordítottat telepíti. De gondolom, a napi munkaidőt is ki kell
tölteni valamivel :) Persze egy kicsit lehet "turbózni" az ötleten:
frissítéskor egymástól független portokat csinál az 50 szervered
(egyik a php-apache párost, a másik samba-t, a harmadik a postfix-et,
stb.) ;)
PHP-Apache: szerintem azon megfontolásból nem alapértelmezett, mert
inkább nginx. Gondolom én.

Nem voltam még rendszergazda (gondolom, nem is leszek), de ennyire
szokás naprakészen tartani a szervereket?