[BSD] smbfs on boot

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2013. Okt. 30., Sze, 06:50:39 CET

> Sziasztok!
>
> A cel az, hogy indulaskor egy helyi halon levo smb share-t mount-jak.
>
> Konfig a kovetkezo:
>
> /etc/fstab
> //laci at UBUNTU/LACI /mnt/smbfs smbfs rw,-N,-I192.168.1.23 0 0
>
> /root/.nsmbrc
> [default]
>
> workgroup=WORKGROUP
>
> [UBUNTU]
> addr=192.168.1.23
>
> [UBUNTU:LACI]
> password=*******
>
> Amennyiben siman mount -a -t nyomok mikozben mar be van kapcsolva az
> [...]

2 tippem van:

- mi lenne, ha nem a ~root/.nsmbrc -be, hanem a /etc/nsmb.conf -ba
tennéd a
paramétereket? (Mivel olyankor a root nincs bejelentkezve, ezért
egyáltalán
nem vagyok biztos benne, hogy a ~/.smbrc -t keresi/megtalálja.)

- esetleg ha ellátnád a fenti fstab bejegyzést egy "late" opcióval

Én ezeket, ebben a sorrendben próbálnám ki, más ötletem egyáltalán
nincs :-(

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >