[BSD] ldaps auth problemak

Andras POTOCZKY andras-ml at grendsystem.hu
2013. Okt. 14., H, 22:35:16 CEST

Hello,

Vegul csak kellett az ldap szerveren is allitani, hiaba volt jo a
linuxokkal. Most mar megy rendesen es gyorsan.

Koszi megegyszer a segitseget, ez az olvasasi jog allitas nelkul nem
ment volna. Mivel van az ldap.conf-ban egy bindpw, automatikusan 600-ra
allitottam a jogot, de ugy volt jo.
Felvettem egy readonly managert az ldap-ba mindenfele kulonosebb jog
nelkul es igy nem fog kockazatot jelenteni meg az sem ha megis kiolvassa
valaki a jelszot. Egyebkent tuzfalon filterezve van fix ipkre az ssh,
ugyhogy kockazat azt hiszem nem maradt.
Megy az ldap cache es a userek, groupok kilvasasa es 'felismerese' is.

udv,
Andras

--------- következő rész ---------