[BSD] ldaps auth problemak

Andras POTOCZKY andras-ml at grendsystem.hu
2013. Okt. 13., V, 21:12:51 CEST

Hello

OpenDJ-t hasznalok, ldap+ssl.

(Pontrol pontra valaszolok)

1) tenyleg van nscd, erre nem is gondoltam, hogy nem kell kulon
bohockodni vele koszi :)

2) en alapvetoen inkabb az ldap+ssl-t tamogatnam, nem a starttls-t. Ez
utobbi a kapcsolatot ha jol tudom plain text kezdi, mig az ssl az elso
pillanattol kodolt. Persze lehet nem okozna gondot a starttls sem
biztonsagilag, de mivel az ldap egyebkent mar a nem bsd szerverekkel tok
jol kommunikal, felteteleznem, hogy szerver szinten jo vagyok.

3) pam-ldap es nss-ldap fent van es mint irtam, titkositas nelkul szepen
mukodik, igy azt gondolom egyebkent a kliens config jo, csak a
titkositassal kene jatszanom meg.

4) parancssorbol is csak ssl nelkul megy, de megy, viszont igy a
security gond ... gond.

Andras