[BSD] libpixman-1.so.9 hiány

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2013. Okt. 1., K, 11:48:15 CEST

Kisse osszekavartam a dolgokat, tehat:

Pontositok HG levele alapjan:

a regi pixman adta a libpixman-1.so.9 -et, az uj pedig (az o levele
alapjan) a libpixman-1.so.30-at
(ezt ellenorizd le a pkg_info -Lx pixman kimenete alapjan),
tehat a libmap.conf/ban azt add meg, h aki a .so.9-re hivatkozik, az
kapja meg a .so.30-at.

(A libmap.conf-on kivuli, meg rondabb hack egy (szim)link a regi nevrol
az uj lib-re)

Zahy