[BSD] BSD digest, 2 kötet, 8 szám

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2013. Jún. 23., V, 11:21:45 CEST

Szia!

> Bocsánat, nagyon felhasználói szinten mozgok,
> azt tudom, hogy terminálból egyáltalán nem indul
> az mplayer, kicsit szájbarágósabb útmutatást kérnék
> erről a "LOG"-ról. Köszönöm!

Pontosan az a kerdes, hogy mit ir ki akkor, amikor el akarod inditani
az mplayert.
Legegyszerubb, ha valami ilyesmit csinalsz:

- nyitsz egy terminalt, kb tok mindegy milyet, akar xterm is jo
- abban begepeled:

script

- a kapott prompton elinditod az mplayert pont ugy, ahogy szeretned a
DVD-t lejatszani
valahogy igy:

mplayer IDE-IROD_A_PARAMETEREKET

- miutan elhalt az mplayer es visszakaptad a promptot, kilepsz a fenti
script altal inditott
shellbol:

exit

- majd pedig kuldesz egy levelet, amihez hozzacsatolod a script parancs
altal letrehozott
typescript nevu fajlt. Igy mi pont lathatjuk a parancsot, az mplayer
hoibauzenetet, es
talan tudunk valamit kezdeni ezzel az infoval.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >