[BSD] FW:

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2013. Jún. 16., V, 07:43:05 CEST

> -------------------------

Szia!

Sajnos segíteni én se tudok, de a jelenséget én is tapasztaltam már.
Nekem ilyenkor a konzolra dobálja a kernelüzeneteket erről. (OK, én
sima FBSD-n tapasztalom ugyanezt.) Szóval én is érdeklődve várom,
hogy valaki tudja-e a megoldást.

(nálam egyébként a hw.acpi.thermal.tzX._CRIT értéknél talál -1 fokot
(amit 255-nek mutat), és az a szép, hogy van amikor hiába állítom át,
utána újra visszavált - és újra elkezd hibát dobni.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >