[BSD] Win7-FBSD9.1 dual boot

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2013. Júl. 2., K, 15:02:39 CEST

> Mert?
>
> Tisztelettel:
> Lévai László

Mert ha jól értelmeztem szavaidat, a 3. pontban már nem nyúltál az
MBR-hez, ettől függetlenül elromlik a W7, és meggyógyul az FBSD
(ami jrlentheti azt, hogy én rosszu értettem, meg azt is, hogy noha
te nem kéred, de mégis csak piszkál valamit az MBR-ben). Majd a végén
fölmásolod az FBSD boot loaderét, és ettől szép és jó. Hát izé.
Szóval kissé kényszeredett vigyor.

Zahy