[BSD] svn mitrontokel

Gabor Pali pgj at FreeBSD.org
2013. Jan. 4., P, 20:52:36 CET

On Fri, Jan 4, 2013 at 8:29 PM, Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu> wrote:
> [...]

Kozben kicsit utanajartam, es kiderult, hogy az SVN revizioban az 'M'
arra utal, hogy a working copy modositott.  (Ez egyebkent az
svnversion(1) kimenetebol jon.)  Esetleg egy `svn status` segithet
felfedni, pontosan mire is vonatkozik ez.

Nekem egy base/stable/9 van hasonlo modon kikerve, de ott minden
tiszta.  (Pedig odamasoltam en is egy sajat kernelconfigot, szoval
annak nem kellene bezavarnia.)