[BSD] PostgreSQL

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2013. Feb. 18., H, 12:44:46 CET

On 2/18/2013 12:12 PM, Gábor Illó wrote:
> Én is mysql-t használok, de egy agresszív DoS hatására szépen le is
> seggel az adatbázis szerver.. 100%-ra hajtja a vasat. Ilyenkor persze
> se levelezés, se webkiszolgálás.

Ott valami komolyabb meretezesi/hw gond lehet. Vagy a levelezes webmailt
jelent?

Erosen nekiesnek a szememmel az sql query/slow-query logoknak, es utana
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.5/en/explain.html, es rugdalnam
intenziven az sql fejlesztoket.

> A natív cluster -ről írhatnál pár sort, érdekesnek tartom.

http://dev.mysql.com/doc/refman/5.5/en//mysql-cluster.html

Mielott nekiugrasz, a limitations-t erdemes atbeszelni a feljesztokkel,
bar nem veszesek a korlatozasok, ha nem nagyon elborult az alkalmazas,
akkor nem lesz konfliktus.