[BSD] 9.1 nemleall/nemrebootol

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2013. Feb. 3., V, 15:07:31 CET

On 2/3/2013 10:00 AM, Magyari wrote:

> Csak a jegyzőkönyv kedvéért: szintén zenész.
> Persze a gép jó messze van, azt se tudom pontosan, hol. Remélem, nem fog kelleti reboot :)

Picsogtok itt, mint egy zardara valo apaca, akik kotont talaltak a
szenteltviztartoban :-D Megint nekem kell mindent kiprobalni...
Most mar ilyen shutdown -r now utan:

# uptime
  2:53PM  up 6 mins, 1 user, load averages: 0.16, 0.47, 0.31
# uname -a
FreeBSD server.ha.la.sz 9.1-STABLE FreeBSD 9.1-STABLE #21 r246283: Sun
Feb  3 14:02:04 CET 2013
root at server.ha.la.sz:/usr/obj/usr/src/sys/CUSTOM  amd64
# dmesg | grep ZFS
ZFS filesystem version: 5
ZFS storage pool version: features support (5000)

Mehet upgradelni, aki meg tudja nyomni a reset gombot :) (azt nem
probaltam, hogy zfs upgrade nelkul is tud-e rebootolni)