[BSD] Laptop kijelző kikapcsol

Dino achy14 at freemail.hu
2013. Aug. 2., P, 07:23:43 CEST

Helló!

Ez így elsőre valami hardveres inverter, és/vagy valami kondenzátor hibának
tűnik...
Amit először ellenőriznék a helyedben, hogyha rávilágítok valami lámpával a
kijelzőre, akkor látszik-e valami halovány kép. Ha igen, akkor egyértelműen
a kijelző háttérvilágításával van valami probléma, ami nem LED-es kijelző
esetében nem kizárt.

Üdv.: Dino