[BSD] OFF: mips

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2013. Ápr. 24., Sze, 18:18:43 CEST

On 4/24/2013 2:56 PM, Potoczky Andras wrote:
> Hello
>
> Nem ide vago tema, inkabb linux, de itt sok ugyes mernok van, hatha
> valaki foglalkozott mar hasonloval.
>
> Szeretnek egy MIPS processzoros embedded linuxra forditani sajat C
> kodot. Mips forditoval le tudom forditani, sot mips emulatorral mukodik
> is, de soha sehogy nem tudtam meg elerni azt, hogy a celeszkozon is
> mukodjon a a forditott binaris. Sok dolgot kiprobaltam es mar kezdek
> kifogyni az otletekbol.
> Lehet hogy valami alap osszefuggest nem latok es inkompatibilitasi
> problemak vannak, de mar nem tudom milyen iranyba menjek.

Lenni problema indian merete. Nagy indian megskalpolni kicsi indian, ha
talalkozni, ezert kicsi indian mindig fulelni nagy indian neszt. MIPS
lenni nagy varazslo a siksagon, mert ha kapni tuzesviz, akkor lenni akar
kicsi indian vagy nagy indian, ahogyan azt sapadtarcu fonok akarni, uff :)

Szoval a MIPS cpukon allithato az endianess, lehet little endian is meg
big endian is, a ket mod viszon egymassal nem kompatibilis, igy ha big
endian linuxodra little endian kodot forditasz, akkor lasd amit
tapasztaltal, es forditva detto.

> Foglalkozott mar valaki ilyennel?

Embedded eszkozzel szerintem tobben is, de altalaban van annyi eszunk,
hogy nem rakunk embedded eszkozre oprenszert, plane nem linuxot :)