[BSD] ket internet

Török Péter Zoltán tpz at tpz.hu
2013. Ápr. 18., Cs, 14:47:05 CEST

Szia,

Én PF-vel oldottam meg az ilyen jellegű problémát. Arra az interfacera
vonatkozóan, amelyik nem a default gw fele megy:

route_gw2="("$ext2_if $ext2_if:peer")"
pass in on $ext2_if reply-to $route_gw2 inet proto tcp

A másiknál gyanítom ugyan azon menne kifele is, de arra is lehet ilyen
szabályt megadni, ha nem így történne.