[BSD] Software Freedom Day Szeged: jelentkezőket várunk előadások tartására

Ádám Szilveszter szilveszter.adam at gmail.com
2012. Sze. 1., Szo, 09:18:48 CEST

Sziasztok!

Mint már lehet, hogy hallottatok róla, a tervek szerint idén
is lesz Software Freedom Day Szegeden szeptember 21-én (ez egy
péntek). A rendezvényen mindenféle szabad szoftverekkel kapcsolatos
téma képviseltette magát az elmúlt években, így pl Linux,
térinformatika, mobil alkalmazás fejlesztés, matematika, szabad
szoftverek Windows-ra. És persze volt BSD szekció is. Ez a legjobb
évben már egy egész délutánon át tartott, és nagyon nagy sikerrel
mentek az előadások.

Jó lenne, ha idén is lehetne valamit alkotni. Ezért ha valakinek van
olyan BSD-s témája, amit szívesen megosztana az érdeklődő
nagyközönséggel, akkor ne fogja vissza magát, jelezze nekem, vagy a
listára, mert már küldeni kell be a témajavaslatokat.

Diszklémer: A rendezvény megtartása egyelőre attól függ, hogy lesz-e
elég szponzor, tehát nem 100% a dolog. Persze ha valaki tudna ebben
segíteni, a szervezők azt is örömmel vennék.

További infók a honlapon: http://sfd.org.hu

Itt lehet résztvevőként is regisztrálni, gyertek minél többen! (a
részvétel természetesen ingyenes)

Üdv: