[BSD] kis sed segitseg

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2012. Okt. 1., H, 20:05:25 CEST

> Akkor rosszul fogalmaztam, a lenyeg, hogy a man szerint kell:
>
> SYNOPSIS
>      sed [-Ealnr] command [file ...]
>      sed [-Ealnr] [-e command] [-f command_file] [-I extension] [-i
> extension]
>          [file ...]

 Kötekedés: a man szerint is csak akkor kell, ha több sed-parancsot
 akarsz megadni
 (és valamiért nem szereted a sed 'parancs1 ; parancs2 ; parancs3 ' adat
 formát. Ha csak egyetlen parancs van, mint a kiinduló s/ize/mize/p -
 ott nem kell.

> De kitartoan haladunk a cel fele, mert a problemat mar regen
> megoldottam, mar csak a magyarazat erdekel egy ideje :)

 Akkor már csak egyetlen kérdés, mert már sikerült teljesen elvesznem:
 pontosan melyik is az a parancs, amelyiknek a nem-működése még mindig
 nem tiszta?

 Zahy