[BSD] kis sed segitseg

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2012. Okt. 1., H, 19:12:39 CEST

On 10/1/2012 2:09 PM, gabor at zahemszky.hu wrote:

> Remélem látszik a gond. Az example.txt valóban jó, de nem helyben csere
> történt, hiszen megjelent a "-e" végződésű backup-fájl.

Igazad van, csak odaig neztem, hogy az eredeti filet atjavitja, azt nem,
hogy csinal backupot.

> Ez csak félig magyarázat, ugyanis egyetlen sed-parancsot adtál meg, azaz
> nem kellene
> az a -e opció (az más kérdés, hogy én szoktam használni).

Akkor rosszul fogalmaztam, a lenyeg, hogy a man szerint kell:

SYNOPSIS
      sed [-Ealnr] command [file ...]
      sed [-Ealnr] [-e command] [-f command_file] [-I extension] [-i
extension]
          [file ...]

> De mint látszik, ez jelenleg egyikünknél sem áll fenn.

De kitartoan haladunk a cel fele, mert a problemat mar regen
megoldottam, mar csak a magyarazat erdekel egy ideje :)